Snickarpartyt

Softish in the fåtöljish

Kategori: Allmänt

Majoriteten av tiden måndag och tisdag har jag suttit själv på kontoret, fick larma på igår för jag var sist hem och larma av imorse eftersom jag var först på plats, hoho om dom bara visste hur duktig jag är ;)
Har nyss ätit lunch, en god sallad som pappi var in och lämnade till mig igår, mums :) så nu sitter jag och tar det lite lugnt här i min fåtölj innan jag ska jobba massor ungefär en timme till innan det är dags att åka till Borlänge för intervju om sommarjobb.. vill inte tro på för mycket, om jag inte får det tröståker jag på sol o badresa med syster istället ;D

Har faktiskt vart flitig under gårdagen då jag skrev att det var så mycket att göra, så jag behöver inte slita sönder mig idag av stress.. Känner dock på mig att det kan bli mycket på mejlfronten imorgon så jag fokuserar på klistra o klippa idag till klippböcker som ska samlas på till 2015 ^^

Efter intervjun har jag iofs typ 300 ärenden att göra, tror inte ens jag har pengar till alla.. men det blir nog fullt upp ikväll med! Är så glad att vi nu iallafall hittat lokal till festen på fredag så nu äre bara att ladda upp :D whoop whoop!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: