Snickarpartyt

Att bjuda på sig själv

Kategori: Allmänt

Hahahah omg .. kom nyss hem efter Sh'Bam passet.. lost till 200%? nää lägg på ett par hundra procent extra.. jag var typ den enda därinne som inte tidigare vart med och min koordination armar+ben på samma gång med hopp och fläng, snurr och jag vet inte allt går verkligen inte ihop ^^ värre än zumba..men skönt att röra på sig och jag känner nu hur magen och benen fått jobba, så någon nytta gjorde det nog allt :D tänker nog satsa på att varva lite mellan de för kondition och bodypump för styrka på måndagar.. liksom jag borde ju vara mindre pinsam när jag kommit in i det lite mer ^^ Nästa gång går det säkert bättre.. Men tänker nog köra afro imorgon :) 
 
Skrattar åt mig själv när jag tänker tillbaka på den senaste timmen hahah.. Nej nu ska jag plocka upp kläder från golvet, dammsuga lite snabbt och sen slå mig ner framför tvn innan jag ska sova :) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: