Snickarpartyt

Har upplevt min första flourtant!

Kategori: Allmänt

Yep! it's true.. Haha för en stund sedan kom en arbetskamrat gåendes här på jobbet med en bricka med små koppar munskölj på. gamla minnen återupplevdes av många och de blev förvånade minst sagt när de hörde att jag aldrig tidigare vart med om det. För mig är det bara historier som mamma och pappa berättat. Vad kul att jag nu får lägga till detta på min lista över milstolpar i livet! :D haha. 

Engångsgrej då hon nyss kom från tandläkaren men kul grej som livar upp dagens arbete. 
Nu känner vi oss här härligt uppfriskade! 

Kommentarer

  • Elisa säger:

    Haha ja det är sånt där man bara hört talats om men faktiskt aldrig upplevt hehe :)

    2012-09-27 | 13:44:03
    Bloggadress: http://allinlife.blogg.se

Kommentera inlägget här: