Snickarpartyt

Nänutamigtusan!

Kategori: Allmänt

Nääe! Nu har jag kollat på gamla bilder och bestämt mig, nu äre tamigtusan dags att banta ner mig till ordinär vikt igen! Är så oerhört plufsig just nu.. trivs inte alls med det :/
Jag ska lova mig själv att innan september är slut ska det vara skillnad på måttbandet, inte pendla fram och tillbaka, utan här ska centimetrar bort för evigt! Räknar inte med mirakelresultat redan då såklart, men alltid en början.. som motivation :)
Jag börjar idag säger vi, mäter mig när jag kommer hem och i slutet av september får ni veta hur det gått.. och såklart höra hur det går för mig under de kommande veckorna :P
 
Min plan är: Slut på godis under veckan, riskakor, färdig mat och gigantiska luncher! men nåde den som tar colan ifrån mig! (dricker ändå light så inget socker som förstör för mig) och tvingar mig att leva helt utan kolhydrater och lördagsgodis ^^ är ingen snabbantning jag planerat här utan mer ändra min livsstil och bli av med sidfläsket ;)
Dessutom måste jag börja ta mig till gymmet igen såklart.. få tummen ur och orka mig dit om kvällarna! antagligen börja gå på pass/gruppträningar eftersom det gör att jag tar i mer än om jag tränar själv :) 
 
                                                   

Kommentarer


Kommentera inlägget här: