Snickarpartyt

Ska man vara fin, får plånboken lida pin

Kategori: Allmänt

Nu när jag fått lön så kan jag unna mig att beställa hem lite nytt smink som jag behöver, och vill ha .. 
Älskade e.l.f med deras billiga produkter som faktiskt räcker ganska länge för att vara rätt små förpackningar. Gillar verkligen deras mineralögonskuggor, tycker de ger fina shimmer och sitter bra 
Idag/just nu var det dessutom en kod som halverade kostnaden om man handlade för mer än £500. Jävlar i min låda tänker ni nu.. men det här är vad jag fick för UNDER 400 kr (inkl frakt typ 44 kr)
 
Så passa på ni med tjejer därute!! :)
 
4 nagellack
6 olika ögonskuggor
1 ögonbrynsfiller
1 ögonbrynsannangrej
1 läppbalsam
1 läppglans (gillar den plumpingdelen hur den luktar mint)
1 läppstift
1 eyeliner
1 under eye concealer
1 mascara
1 puder
3 st brushes haha vad heter det på svenska, borstar, penslar?
 
Sååå om ni tänker efter så var det inte direkt farligt eller hur.. kul kul! Men nu har jag slösat nog för en stund haha, var inte oroliga.. Nya höstskor och en jacka sen ska jag hålla i lönen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: