Snickarpartyt

Vandrande infektionsberg

Kategori: Allmänt

Godmorgon!
Eller morgon.. Jag känner mig inte alls på topp idag, känner mig som ett vandrande infektionsberg..Låter mysigt va?
Förlåt att jag alltid har saker att klaga på.. men idag är det en del jobbiga krämpor igen ^^

- Min tand gör fortfarande ont vissa tider på dygnet
- Har munsår kring båda sidorna av munnen så det ser ut som fel kille har smittat mig med fel saker haha, gör det dessutom svårt och smärtsamt att äta, öppna munnen etc just nu.
- Min stortå gör så förbannat ont. Har diagnosterat mig själv på Google, hoho och är pretty much säker på att jag kommer få åka in på operation.  :/ de kommer säkert kapa bort hela foten! Nä men alla symptom stämde in på mig.. är den svullen? ja, är den röd? ja, är den varm? ja, blöder den? ja, varar den? ja, är den öm över fotryggen? ja, dunkande smärta? JA! Så nu är jag orolig för den, tur att mamma kommer upp imorgon så hon kan skänka lite lugn, så där som bara föräldrar kan hihi :)
 
Idag är det torsdag, det innebär dans, weho! fick ju inte vara med förra veckan när jag jobbade över så det ska bli kul! förutom det med foten då, som gör så ont att jag vill gråta varje steg jag tar. Ge mig kryckor tack ^^ Men om jag är tillräckligt på så kanske den domnar bort under tidens gång ;)
 

Kommentarer

  • Elisa säger:

    Om du bokar in en tid för vårdcentralem (för alla dina jrämpor kanske?;-)) kan jag följa med om du vill?:-) jag kan vara sällskap och stöd :-) det är jag gärna för du borde kolla upp tån iaf om det inte blir bättre!:-)

    2012-09-13 | 22:35:02
    Bloggadress: http://allinlife.blogg.se

Kommentera inlägget här: