Snickarpartyt

Veckans värsta dag

Kategori: Allmänt

Tisdagar är aldrig uppskattade, haha.. väldigt sällan iallafall.. Har vart himla stressad idag, haft massor att göra och ingenting har funkat som det ska :/ frustrerande! så i slutet av arbetsdagen var jag bara allmänt sur
 
Dagen vände lite senare då jag fick sms när jag kom hem, det var min boss haha.. hon skrev att hon glömt tala om för mig men jag får iallafall ledigt i oktober, wohoo rhodos here I am! 
Kommer att få jobba järnet fram tills dess, men de fåre vara värt :)
 
Har fått utlopp för både frustrationer och lite glädje ikväll på gymmet då jag var på afro power dance, till skillnad mot igår var jag verkligen inte lost idag ;) haha! kul var det och svettig blev jag, hoho
 
Nu blire lite varvning mellan tv-kanalerna sen ska jag sova! :) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: