Snickarpartyt

15 november

Kategori: Allmänt

Jag har haft huvudvärk i typ en vecka nu, det ger aldrig med sig! och igår var det som att jag gick runt och var konstant spänd i axlarna. När jag försökte att slappna av gick det liksom inte. Misstänker att det har ett samband
Satt under kvällen med varm vete/riskudde runt nacken och tyckte det kändes lite bättre när jag la mig, idag är det tillbaka igen :/
 
Klippte mig igår också, blev ganska kort men det är skönt. Hon var jättetjurig och klagade på allt som hade med mitt hår att göra^^ men hon var duktig så resultatet blev ju bra tillslut. Tror jag kan bli nöjd när jag vänjer mig av med tanken på att ha långt hår, så många som säger att jag passar bättre i kort, kan ligga något i det :) Ska färga om det idag har jag tänkt, till och med jag skrattade när jag i riktigt ljus såg hur fruktansvärt dåligt resultatet blev sist nu när den mörka färgen har lagt sig (kände ju redan då att färgen inte räckte till riktigt men chansade). pinsamt! Köpa en färgbomb till var även ett tips jag fick vilket skulle råda bot på glanslösheten, torrheten och det flygiga i håret. Kan det få vara värt. har ju testat det förut och tyckte det fungerade bra:) då får man lite extra färgboost i det med.
 
Snart har en vecka gått igen, har försökt städa lägenheten sen i måndags, fortfarande inte klar^^ går inge bra när jag väl börjar när jag stökar ner hela tiden med massa kläder och disk, aja baja!
Imorgon kommer pappa och sover hos mig efter middag med jobbet och jag ska själv med jobbet äta jultallrik, haha känns jättetidigt! Sedan på lördag kommer saz och johanna upp och hälsar på :)
Ikväll är det dans, näst sista gången borde det bli på street vilket innebär kanske sista gången för mig den här terminen och innan uppvisning och på söndag är det sista gången för ragga/dancehall. Ledig på söndagar fram till slutet av januari, well hur kul dans än är så ska det bli skönt med lite extra ledig tid och mindre bussväntan för några veckor :)
Vet däremot inte vad jag nu ska se fram emot i veckorna :O
 

Kommentarer

  • Elisa säger:

    Hoppas du blir bättre snart!:) mums med julbord!:) du o jag kan umgås i veckorna!:D och så kan vi boka arenan!: D

    2012-11-15 | 11:11:25

Kommentera inlägget här: