Snickarpartyt

Torsdag, lovely torsdag

Kategori: Allmänt

Trodde någon sköt mot mig (dramatisk åter igen), visade sig vara locket i ena örat som gav med sig.. aouch. Men jag ser det som ett bra tecken, har fått för mig att jag har pratat väldigt högt de senaste dagarna för att jag hör så dåligt haha.

Känner mig i allmänhet bättre idag, trött men på ett annat sätt och lite mer go i kroppen och hjärnverksamheten. Håller tummen så hårt jag kan för att det är nu det vänder och jag blir frisk på alla håll o kanter!
Har dock fortfarande groteskt ont i halsen, ryggen (troligtvis efter allt hostande) och typ fjärde morgonen på rad som jag hostar tills jag kräks efter jag tagit hostmedicin. För mig stör det iofs inte så mycket, inte så att jag är magsjuk bara att den kräkreflexen sitter i vägen. det som behöver komma upp, kommer upp.. jag kan andas igen et voilá! everybody's happy..
Igår kväll sov jag från 7 till strax efter 9 ungefär, hade till och med ställt alarm så jag kunde titta på greys anatomy på tvn.. haha så blev det inte, ställde om alarmet och bestämde mig för att sova till morgon istället. Vilket jag gjorde!
 
Torsdag idag alltså. Jag som normalt älskar torsdagar! well, idag är jag inte helt säker. Apropå spöken och folk jag undviker som jag skrev om igår, tror det startats någon slags förbannelse över det för nu har jag sett too much av mina gamla spöken. Vill verkligen lämna stan nu (vilket jag gör om en vecka woho!) Har svårt att hantera saknad när den bitit sig fast.
Äsch över till något annat, dans! är jag inte med ikväll så dröjer det några veckor innan jag får dansa igen, så tråkigt :( kanske hinner bli frisk nog till att vara med på söndag och dansa dancehall istället, hoppas!
Men självklart går hälsan först och jag tänker inte utsätta mig för risk att bli sämre igen, blir nog bara att titta på ikväll alltså, kanske vara med och trampa lite på de nya stegen.. :)


Roligare än så här är inte mitt liv just nu alltså, det står lite på stand-by men ska hitta något roligare att skriva om än min ynka förkylning.. finns värre saker därute 
och det finns bättre saker med, som kakorna jag skymtade i fikarummet.. oooh ciao!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: