Snickarpartyt

Dålig morgon

Kategori: Allmänt

Hej!
 
Haft en riktigt pissig morgon, haha.. Kan väl sammanfatta det hela med att jag vaknade lite sent och sen buss. Det gjorde att jag smög mig in på jobbet en halvtimme senare än vanligt. Ingen skada skedd men det bröt ändå morgonrutinen och nu är jag hungrig och irriterad! Har inte ens hunnit kolla om danskläderna packats ner, hoppas verkligen :(
 
Igår på Arenan gick det bra i alla fall, haha eller bra kan ju diskuteras då det kom fram en del frågetecken från oss alla om detaljer i dansen ;) Men skönt och kul att öva igenom allt och bara dansa av sig energi
Höll på till kl 8 ungefär och då var vi redigt trötta, jag i alla fall :) kände hur ryggen och magen fick ta lite stryk, trodde jag skulle ha träningsvärk idag men verkar inte som så, än vad jag känt :o
Verkar även gå bra att dansa med skorna så de blir nog grajjt! bara jackan passar också. Vill veta hur scenplatser och kläder blir för vår street med! nyfiken :) eftersom jag antagligen är borta den gången då det bestäms så kommer jag garanterat få stå långt bak i gruppen på scen ;D
 
Idag är det dans igen, som vanligt på torsdagar, ska dock fokusera på att dansa locking idag. Det tycker jag verkar kul, vår lärare säger att det är askul. Men det verkar också väldigt svårt och jobbigt :D ännu ett test för att få ihop ben och armar för mig, spännande!
 
Exempel på locking:
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: