Snickarpartyt

fredagsraket!

Kategori: Allmänt

Såå vart är alla? 
Var ingen här när jag kom och 40 min senare har fortfarande ingen dykt upp på kontoret ^^ var det inplanerad ta sovmorgon dag idag eller? ;D haha
Själv fick jag tio minuter extra på mig imorse då jag fick skjuts av pappa till stan och bussen, gjorde mycket för mig som alltid stressar på morgonen nu för tiden då jag aldrig orkar gå upp i tid ^^ Ändå glömde jag bort frukosten och på vägen till stan kände jag riktigt hur magen kurrade galet mycket! Tänkte att jag skulle äta på jobbet senare men det var slut på bröd igår så ville inte chansa och skyndade mig in till pressbyrån och köpte egen frukost som jag ska njuta av senare :P haha..såå hungrig!
 
Fredag idag alltså, känner inte för nåt hellre än att åka hem och mysa ner mig framför tvn! :) men nej, först ska jag jobba till 5 sen efteråt ska vi äta jultallrik här på kontoret. Dagen kommer kännas väldigt lång tills dess ^^ Tänkt att de andra ska vara på julgalan(jag ska inte följa med på den) vid 20.30 vilket betyder att om jag tar bussen hem då är jag hemma runt kanske 9, halv 10 ikväll.. Ska hämta pappas bil som står parkerad på stan och sen hämta honom från middag med hans jobb typ den tiden och så ska han sova hos mig :P så det där med att mysa ner sig blir nog inget av ^^ men dagen och kvällen blir nog bra för det :)
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: