Snickarpartyt

Rizzle Kicks

Kategori: Allmänt

Jag har, inte alltför längesen insett att jag blivit ett fan av Rizzle Kicks, känner jag mig deppig under dagarna kan jag slå på en låt av dem och bara känna hur livet kommer tillbaka :) Tror de hade en spelning under OS och har bland annat gjort samarbete med Olly Murs. 
Ganska kul eftersom jag normalt brukar fastna för lite "tyngre" hip hop men Rizzle Kicks är som upp-poppad, old school hip hop haha :) tittar man på dem, typ i deras videor så kan man tycka att de har noll utstrålning, men jag tycker de är sköna..! jag vill hänga med dom haha
Hur jag kom att tänka på det här var för att igår på dansen så spelade vår danslärare en av deras låtar under uppvärmningen då vi brukar öva in lite groove, känsla, ja vad det nu heter :)
 
 
 
 
Var ju aldrig med och dansade igår och bara för det la vi på typ 4 åttor och jag försökte fokusera så hårt för att ens komma ihåg vad hon gjorde genom att bara titta :) Har lyssnat på låten X antal ggr och gått igenom i huvudet sen igår haha.. Får öva när jag blir frisk så det sätter sig, ska med Elisa och Anna-Malin och dansa nästa vecka då vi bokat lokal på Arenan här i Falun, kuuul! :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: