Snickarpartyt

Tröttmössa

Kategori: Allmänt

Så trött så trött idag! orkar seriöst knappt hålla ögonen öppna. Vet inte varför heller eftersom jag sovit ganska lagom under veckan ändå. Kanske kan vara stress på jobbet och massa tankar. Kommer ihåg när jag gick i skolan då jag hade för mycket att göra. Då slår min kropp av och jag blir suuuupertrött :) Det är då jag får ta fram min strukturerade sida som jag säger mig ha ^^
Igår växlade jag pengar och förutom de saker jag använder mig av till vardags så tror jag att jag har packningen under kontroll och har lagt in räkningarna för betalning. Det borde täcka det viktigaste inför resan, då är det bara allt annat kvar att sortera i skallen 
 
Fanns nog någon som var tröttare än mig i morse i alla fall. Jag kliver av bussen på sista hållplatsen för linjen innan bussen vänder och åker tillbaka till Borlänge igen. Kvar på bussen satt en kille och sov när jag klev av, har ingen aning om var han egentligen skulle kliva av. chauffören tror jag i alla fall var på väg bak för att väcka honom, tänk så pinsamt! jag som alltid sover på bussen haha :)
 
Idag är det onsdag och ni vet vad det betyder! Dansen som jag sett fram emot sen förra veckan nu. Hoppas jag hinner sluta normalt så att jag lugnt hinner ner till Arenan i tid. :) ska bli kuuul! Har med mig mina nya skor inför uppvisningen som jag tänkte testa att dansa med

Kommentarer


Kommentera inlägget här: