Snickarpartyt

Klipptid

Kategori: Allmänt

Har tagit mig för att boka klipptid. På onsdag är det dags. Jag kan verkligen inte göra nåt med mitt hår just nu, var inte så längesedan jag klippte mig men vill försöka hålla det fräscht så att jag kan ha det långt och fint sen :) Tror jag bara vill toppa det och kanske fixa någon typ av lugg, göra något som ger lite förändringar och så att det slipper se ut som det gör just nu ^^ jag blir galen!
 
Alternativt så kommer jag backa ur och avboka tiden inom de närmsta timmarna haha.. återstår att se!
 
Tycker att Miley Cyrus (av alla personer?) hennes korta(re) frisyr är så himla fin :) skulle vilja passa lika bra i det. Vet att jag kommer ångra mig om jag klipper det så kort dock men det vore kul att testa!
 

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: