Snickarpartyt

Back to life

Kategori: Allmänt

Tillbaka till livet och jobbet efter några dagar av att känna sig döende ^^
Var på maskeraden i lördags och det var jättekul :) tills in på kvällen då jag kände av att febern tog vid så det blev att åka hem lite tidigare än väntat. Kunde knappt komma genom dörren och upp i sängen innan jag tvärslocknade.
I söndags var nog en av de värsta dagarna i mitt liv, haha nä okej men jag har inte mått så pissigt på väldigt länge. Feber, frossa, ont i hals, öron, huvud, hosta och allmänt borta. Kände att jag ville skjuta det ifrån mig på förmiddagen och åka in på dansen men jag orkade inte med det, var nog tur så att det inte blev värre. Richard var in till mig en stund på kvällen och hade med sig skräpmat till mig, vad har man inte vänner till? ;D

Well, så har det vart fram till idag, levt i sängen sen dess och sjuk från jobbet. Idag bestämde jag mig för att tvinga mig upp oavsett hur jag mådde och efter att ha hostat upp mina lungor och tryckt i mig tabletter så pallrade jag mig iväg till Falun ;) inne på halva veckan trots allt..
Sov så hiimla skönt på bussen så jag råkade putta till en person som satt sig bredvid mig utan att jag märkt det såklart, haha förlåt! På stadsbussen in till stan så var jag inte heller särskilt uppmärksam. Kan säga att det finns inte många personer jag undviker men lyckas ändå sätta mig mittemot en av dom.. och kommer på det typ halvvägs, och har man inte sagt nåt då kan man ju inte "åh hej var det du?" awkward situation.. kände hur han stirrade mig i nacken när han gick bakom mig till stationen, haha..längesedan jag undvek ögonkontakt så hårt ;)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: