Snickarpartyt

Beskrivning av helgen

Kategori: Allmänt

I lördags kl 12.02 exakt ;) skymtade man gänget i trappan på stationen, tåget var lite tidigt men de var väl positivt iofs :) hehe.. sen drog vi hem till mig och lämnade av all packning, omg tjejerna kan då packa tungt! :O
Ganska snart gick vi mot Islingby med målet att spela laserdoom! vi gick i tid och hittade massa omvägar eftersom vi inte riktigt visste hur vi skulle gå, men tillslut kom vi fram iaf :) i tid och allt...




Nina (Rambo) fick mest poäng alla tre gångerna vi spelade ;) ja det är sant! :O :D det var seriöst bland det roligaste jag gjort! massa skoj! Lite fina vurpor och ansträngande 45 minuter senare var det dags att dra sig hemåt igen, alla med humöret på topp :)


Beställde pizza, smidigt över Internet :) dock så välte jag glaset över min pizza så den droppade haha!



Sen fixade vi till oss lite, och gick ner på stan för att bowla kl 7 :) det gick bra mkt bättre för mig då än senast må jag säga ;) slog en strike! eller nä de var på andra försöket så får väl säga spärr (A) Lovisa vann som väntat ;)



Efteråt så var vi lata och ville vänta på bussen hem istället för att gå..(50 min typ) så vi satt på stan och lekte ordlekar och drog till bion för att köpa godis :P



Under kvällen satt vi och hade lite snack om allt och inget :) spelade musik och surfade runt på datorn..^^ Lovisa var den som somnade först för en gångs skull haha :D brukar vara Johanna
Sen idag då, Söndag, ny dag och nya krafter .. såg att jag hade massa små blåmärken över hela armen :O undra vart dom kommer ifrån seriöst.. aja :) smått träningsvärk hade vi.. eller ja lite öm åtminstone ^^
Vi drog till Maxi och handlade lite mat inför våran planerade grillning :)

Sen vare då dags för käk :P satte oss mellan husen här i området, på något vis lyckades vi skrämma iväg nån familj.. det blev snart fart på grillen och vi hade en mysig och skoj måltid :D Fläskfilé, potatissallad, baguette stod på menyn :) och marshmallows till efterrätt :D Som nöje efter maten åkte vi "järp", Johannas favoritgrej ;D



Sen åkte vi ner på stan för att de skulle med tåget hem, tiden gick fort men jag har haft det mycket kul :) tack för helgen tjejer !

Kommentarer

  • Elisa säger:

    Ser ut som en trevlig kväll ;D Bra du fick en spare iaf och bra du vann på laserdoom :D hehehe såg ut som ni gjorde god mat iaf ;D hehehe låter som ni haft riktigt kul iaf :D Härligt :D och fina bilder :D

    2009-04-20 | 00:13:58
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/
  • Johanna säger:

    Tack själv :D

    2009-04-20 | 11:48:35
    Bloggadress: http://melinsvardag.blogg.se/
  • Lovisa säger:

    det va en trevilg helg som va och hoppas att vi kan göra om de igen snart. men då ska vi ha med oss några killar så vi kan spöa dom i laserdoomen sen;)

    2009-04-20 | 12:37:53
    Bloggadress: http://lovisasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här: