Snickarpartyt

:)

Kategori: Allmänt

Haha nu är jag här igen och uppdaterar, ni måste tro att jag inte har nåt liv ;)
kom hem från skolan nyligen, what a day!
Roligt var det att komma tillbaks till skolan (Ledig fram till måndag nu iofs) träffa alla igen :) Det är så kul människor som går i klassen, synd att vi splittras ytterligare nästa termin..

Föreläsningen var superskoj faktiskt :) med risk att låta töntig ;) hehe.. vi gick igenom lite olika yrken typ och fick ge plats åt vår kreativitet! Dvs äta godis och hitta en smak för att beskriva facebook samt att hitta på nya produkter inom 5 minuter med hjälp av telefon och ett random ord som gruppen fick, vår grupp fick "Match" det resulterade i 4 produkter
-Matchmaking phone
-Missmatch
-Celebrity match, samt
-Suisse army phone :D asbra!

En farbror satt och pratade lite med mig när jag väntade på bussen hem från centrum, han berömde mitt hår! :O ;D han ska alltid vara mig en trogen vän bara för det! hihi ;)
Nu blir det nog sanering av kylskåpet eller nåt..lämnade ju lite för mkt mat där innan jag åkte i påsk :S sen får vi se vad som händer ikväll :)

Kommentarer

  • Nicki säger:

    Hej! Allt väl? :)

    2009-04-17 | 16:17:58
    Bloggadress: http://niickoo.blogg.se/
  • ... säger:

    Ja jag ska då ta livet av mej iaf

    2009-04-18 | 00:38:28
  • Elisa säger:

    Hahaha jag tycker också vi har en riktigt rolig klass och det är synd vi splittras :O Men de flesta möts ju igen inför terminen efter iaf =) hihi Skönt det :)

    Jag tyckte också den var riktigt skoj faktiskt =) hihi våra idéer var ju superbra heheh ;D

    heheh du har ju jättefint hår ju ;D hahah så förstår varför han sa det :P

    2009-04-19 | 17:42:02
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: