Snickarpartyt

Här är jag!

Kategori: Allmänt

På skarpa order och med hjälp av Johanna så har även Nina fastnat i bloggträsket ;) hehe..
Jag ska försöka hålla bloggen så aktiv och roande som möjligt :) VÄLKOMNA!

Tänkte inviga bloggen med ett inlägg om min dag, väldigt originellt! men så kom jag på att jag har inte gjort nåt spännande, tänkte att eftersom jag vart ovanligt aktiv de senaste dagarna så förtjänar jag en riktig latsöndag^^
Dåligt samvete har jag iaf när jag inte utnyttjat den soliga dagen som jag borde ha gjort =/ Hoppas att ni förlåter mig..

Nu ska jag titta på tvn innan jag ska sova och ladda upp batterierna inför skolan imorgon, redovisning om marknadsföring av hygienprodukter förr i tiden (ungefär) är det som gäller!
Sov gott sen everybody!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: