Snickarpartyt

Ny vecka

Kategori: Allmänt

Fick gå upp ganska tidigt imorse, hade landsvägskörning kl 8. De gick bra, men bara för att Nina kör så ska de naturligtvis vara 3 bilar som ska köra ist för 2 ;D hehe.. men men :)
Så den 24e april ska jag köra manövreringsbanan, går det bra blire halka den 29e :O

Skolan var kul iaf, :) kreativitet var temat :P haha ska bli kul på onsdag och se va grupperna har gjort för del 2 på reklamfilmen klassen kom fram till.. Nina är nämligen en av huvudpersonerna ;) tillsammans med Persbrandt (stavar han sitt namn så?) och Lärar-Marit! haha oh my va knas idéer alla kom fram till bara i början idag :D

Vi (Helen, Elisa, Nina, Mikaela, Lina och My) har bildat ett lag, vi ska nämligen ställa upp i spökbollsturnering på fredag, 80-talet är vårt tema ^^ haha röja fältet tjejer! :D

Så efter skolan så drog vi till kåre, Jag har nämligen problem med studentkortet och kåravgiften bla bla ^^ men aa nu är de fixat iaf så jag kommer in på fredag efter turneringen ;)
Pepp som tusan redan! :D
Sen gick vi runt på stan och letade upp lite grejor som passar till temat, hitta en del bra :) hoppas det blir bra i alla fall...^^
Sen blev det att va ute i Borlänge ett tag med innan jag åkte hemåt.. Trött i kroppen är jag idag med :O så ska försöka sova tidigt, gjorde dock misstaget att sätta mig vid datorn =/

Najtinajt!

Kommentarer

  • Elisa säger:

    HAhah det blir nog riktigt bra idéer till reklamfilm del 2 ;D hahaha du vårt team kommer äga på turneringen;D och vi kommer vara snyggast å såklart hahah ;D VI ses imorgon ;) det ska bli skoj ;)

    2009-04-20 | 22:24:41
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: