Snickarpartyt

En bra idé?

Kategori: Allmänt

Nu är det redan augusti och skolan börjar snart..Om ett par veckor är det dags att flytta upp till Borlänge igen och jag vill göra lägenheten lite sådär höstfräsch och trivsam.
Jag har redan beställt lite fina kuddar som jag väntar på och ska investera i ett fint överkast..Jag har även fundering på vad man kan göra mer för att få det mer personligt, just nu ser det ut som en typisk studentbostad med få möbler och allt lite matchy matchy haha!
Hur som helst, det jag försöker komma fram till är om ni tror att det kan vara en bra/kul idé att ställa ut mer foton i ramar..med egna bilder givetvis! Vad tror ni? :)

Kommentarer

  • Saz säger:

    Blir nog skitbra:D

    2009-08-08 | 13:31:48
  • Johanna säger:

    Du ska ha en bild på 1 X 1 meter på mig, i taket gärna. Tack på förfot!

    2009-08-08 | 22:38:05
    Bloggadress: http://makeupjunkie.blogg.se/
  • Nina säger:

    Haha Johanna det fixar jag! i taket ovanför min säng ;)bredvid boooooobby!

    2009-08-08 | 23:02:12
  • Johanna säger:

    BOOOOOOOOOBYYYY!

    2009-08-09 | 13:16:23
    Bloggadress: http://melinsvardag.blogg.se/
  • Elisa säger:

    Ja usch skolan längtar jag inte till :P hahaha ne men låter fint med höstfräsch och mer kort :D

    2009-08-09 | 18:19:23

Kommentera inlägget här: