Snickarpartyt

Föräldrar

Kategori: Allmänt

Vad är det med föräldrar? ^^ Inte för att jag klagar och alla älskar ju sina föräldrar..Vet inte om det är pappa som aldrig är ute eller så men så fort de ska bort så ska allt planeras till 300% i detalj! Inte bara vad de själva ska ha med sig utan om man ska lämna barnen hemma själva så "vad ska du laga för mat?" "Vad ska du göra under dagen?" "Glöm inte katten" "Det är varmt så du behöver inte elda" osv. osv.
Herregud känner jag bara ibland, jag är 19 år och bor halva året ensam! jag ska nog överleva ett par dar ensam, det har jag ju gjort alla andra gånger..

Kommentarer

  • Elisa säger:

    haha ja det där stämmer faktiskt =)

    2009-08-07 | 22:01:47
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/
  • Nina säger:

    Det är kanske bra att dom tar hand om oss ändå :D

    2009-08-07 | 22:24:43

Kommentera inlägget här: