Snickarpartyt

GLAD!

Kategori: Allmänt

Jaha så vart ska jag börja? det har ju vart mini julafton idag, bara julskinan som fattas haha! ;) nerå.. men vi tog oss in till Västerås i alla fall.. Farmor och farfar kom iväg som de skulle, sen åkte jag och pappa efter det till Erikslund och Mediamarkt.. Jag ville titta på bläckpatroner till min skrivare.. vill skriva ut fler fina foton att ställa/hänga i lägenheten :)
Och bläckpatroner hittade jag! wiie! :D
Hittade även en dator som jag blev kär i :O (Den nedanför)

20.000 kr.. njaa inte riktigt min ekonomi just nu så den får vänta ;)
Pappa hittade dock ett par st som skulle passat honom i rätt prisklass :)
Sen gick vi vidare till kamerorna, jag har så länge velat ha en kamera så ville passa på att titta när jag ändå var där..
Vi snacka me nån som jobba där och kom fram till en med paketpris! :D Pappa erbjöd sig att ge mig den i för tidig julklapp.. Wiii tack pappa! <3 :D
Så nu är jag väldigt glad! nu ska jag börja fota massor!! :) alltid roligare när man har riktiga grejor och enligt han i affären var den över medel-bra till och med!


Annars ikväll har jag fastnat framför datorn =/ hm.. men inte varje dag det är så trevligt folk inne på msn :)
Men nu ska jag gå ner en stund innan pappa går och lägger sig..
Vi hörs! harekanin

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Nu kan vi fota hailvlaouma haimstraur tillsammans!

    2009-08-16 | 21:18:46
    Bloggadress: http://melinsvardag.blogg.se/
  • Nina säger:

    jau deit kaun vui goura! äuven hauläutna kraukstjuärtaur

    2009-08-16 | 21:19:40
  • Elisa säger:

    nice kamera :D

    2009-08-17 | 10:51:20
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: