Snickarpartyt

Haha!

Kategori: Allmänt

Haha så roligt, Nina är ju lite lagomt lättroad så här på kvällarna :P jag skulle titta om det fanns uppdateringar på skolans hemsida och helt plötsligt får datorn fnatt och massa fönster öppnades hela tiden! tror den dock stannade på 35-40 nånting.. haha.. där ser man!
 
mobilkameran är fortfarande bra att ha när man behöver nåt snabbt ;)


Gillar min frisyr jag hade imorse haha! luggen var för underbar ;D

Nu ska jag snart hoppa i säng så jag säger godnatt! :) Gaudnait!

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Fashionlugg!

    2009-08-17 | 11:31:20
    Bloggadress: http://melinsvardag.blogg.se/
  • Nina säger:

    Oh yeees

    2009-08-17 | 11:35:43
  • Elisa säger:

    haha nice hairdue ;D hahaha snyggt ;D Ja man kan ju registrera sig nu till skolan iaf :)

    2009-08-17 | 18:30:06
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/
  • Nina säger:

    Jag har gjort det :) men det blir antagligen inget digitalt bildskapande för mig den här terminen

    2009-08-17 | 20:55:12

Kommentera inlägget här: