Snickarpartyt

Höst i luften

Kategori: Allmänt

Har ni tänkt på att det börjar kännas lite som höst i luften nu? Det är soligt men inte riktigt den där sköna sommarvärmen som tidigare varit och temperaturen stiger ogärna över 22-23 grader..

Jag har nog inte gjort särskilt mycket vettigt idag heller, satt som sagt ute i solen en stund, blev mest ryggen men näsan svider en aning..hm.. aja :)
Satt och fördrivde eftermiddagen med småspel på datorn och nu ikväll har jag suttit ute på altanen med pappa farmor och farfar.. De åker hem imorgon redan :O dagarna går då fort! Så ikväll ska jag försöka ta mig i säng i tid så att jag kommer upp imorgon och kan följa med och lämna av dem i Västerås..


Haha förresten det syns ju nästan på bilden :D men drickan (den gula) som står i bakgrunden.. det ska vara passionsfrukt, men pappa upptäckte att den faktiskt inte smakade så bra :P när jag kollade på bäst före datumet stod det 02-05-2008 ;) haha konstigt då? :D nää och nu då när jag tittar ser jag att den faktiskt ser lite mörkare ut än normalt ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här: