Snickarpartyt

Onsdag

Kategori: Allmänt

Sitter här framför datorn, igen! humöret känns konstigt.. =/ det känns som att jag har svikit någon eller att nåt är allmänt knas.. inget ni känner? om det är nån som trycker på nåt får ni gärna säga det till mig!
Orkar inte med mer krångel och klumpar i magen nu!

Idag hjälpte jag till att flytta lite som sagt, det gick helt okej :) blir dock inte en till vända imorgon för  mig verkar det som.. de ska fokusera på de tunga saker som e kvar nu och så drar pappa och morfar ensamma till tumba =Nina ivägen
Nä så det ser ut att bli byte av fordon istället, till inget mindre än cykel ^^ Johanna ska få äran att ta med mig ut på LÅNG cykeltur imorgon, nämligen ända till Sala :O hur ska jag orka det nu när jag försoffat mig totalt!? stackars fröken Melin, hehe..

Nu känner jag mig hiskeligt trött! upp tidigt väldigt många dar i sträck nu, så det blir att hoppa in i duschen..fräscha till mig lite :) innan jag kryper till kojs

Hare kanin!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: