Snickarpartyt

Stört

Kategori: Allmänt

Haha är det inte stört? igår fick jag meddelande om att internet numera är lösenordsskyddat..nedrans säger Nina och blir depp eftersom det ändå regnade och huvudvärken..ja hela dagen var väl inte så där jättelyckad kanske^^
men så testar jag nu och se där nu kommer jag in igen.. skumt, tur att jag ska fixa eget snart ändå :) slippa de här krånglet!

Jaha så idag var det första skoldagen :) kom iväg lite sent, skulle möta Elisa 8.30 och jag kom iväg ungefär sådär 08.20 ;) ganska äcklig när jag kom fram! haha men kom nästan i tid ^^
Hade nån typ av föreläsning om datorer/historia och lite praktiskt.. känns ändå rätt bra att komma igång igen, även om det känns som att det kommer bli galet med jobb den här terminen! Kul att träffa klasskompisarna igen :)
det fick livet i Borlänge se lite ljusare ut..

Efter skolan då så gicks det runt på kupolen med Elisa Hero och Evelina..vi träffa även på Heros bekanta några ggr :) de tyckte jag såg smal ut :O det tackar vi för ;) haha..
Tyvärr spenderades det pengar också.. men inte på nåt onödigt, jag investerade i ett usb-minne som kommer att behövas i skolan och så köpte jag en stor locktång, åååh jag har velat ha en sån så himla länge nu och idag kunde jag inte stå emot längre.. vill ha en i-curl men det känns som att 800 kr är lite mycket för min budget så det fick bli en annan version för några hundralappar mindre :)
Försäljaren inne på the phonehouse försökte sälja på mig gratisgrejer till mobilen .. om jag tog det så skulle jag få en hårddisk? var de det? till ett sänkt pris.. men Hero och jag lyckades bara pruta ner den en hundring så då fick de va ;)
Mat på donken blev det också.. surprise surprise ^^ haha!

Jaha ikväll då?  ja jag har ägnat stor del till att plugga körkortsteori och sen tittat lite på tv..
testat locka håret med såklart.. :D ooooh hollywood look out ;)

Nu ska jag fortsätta titta på That's amore, Domenico är så rolig :P sen ska jag sova och ladda krafterna för skola imorgon :) see ya

Kommentarer


Kommentera inlägget här: