Snickarpartyt

Android, Windows eller Apple?

Kategori: Allmänt

Jag är fattig student, men ändå kan jag inte hjälpa att drömma mig bort efter ny mobil..mina nuvarande tejpade knappar börjar bli tröttsamma och att den hela tiden krånglar hjälper inte heller riktigt till att öka förtroendet för min telefon ^^
Min nästa telefon ska iallafall vara måttligt mer avancerad än vad jag har nu och jag ska satsa på någon som jag verkligen vill ha, som helst kan underlätta ännu mer i min vardag ..

Har tänkt på det där med Internet och olika operativsystem i mobiler.. har läst några artiklar och alla säger typ olika saker.. finns ju för och nackdelar med allt.. men om någon är mer kunnig i ämnet än mig.. vad bör man satsa på? :)

Exempel på länk om ämnet
http://www.nyteknik.se/nyheter/it_telekom/mobiltele/article637096.ece

Kommentarer


Kommentera inlägget här: