Snickarpartyt

Dagens i-landsproblem

Kategori: Allmänt

Sitter och har vinnarlåten i skallen.. ^^ haha.. hejade på Calle men när man såg glädjen sen var det nog minst lika bra att Erik vann.. eller vad säger ni :) hehe..
Min kväll har vart lugn, minst sagt.. var till rätt pris och räddade kvällen/helgen.. frukostmat, schampoo..hårspray! ;) melon och godis.. (A) Fy Nina.. haha men det är fredag och då får man unna sig :)

Har tittat på lite allt möjligt på dumburken men inget vettigt direkt att vila ögonen på.. är inte trött heller längre vilket kan bli problematiskt då jag är sjukt uttråkad och har ingenting att göra! Plocka undan lite kläder kanske vore en bra idé.. eller plocka undan luftmadrassen och det dära från pappas övernattning..  Men kläderna jag plockar undan passar väl inte ens mig just nu haha så mycket som jag ätit idag känns det som =/ :P
Det får bli dagens I-landsproblem!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: