Snickarpartyt

För ung för tunnbröd?

Kategori: Allmänt

Fick ett julkort idag med :) Från mormor och morfar.. tack! Skulle ta kort som med dom andra men orkar inte packa upp kameran^^
Har letat efter mitt mobila bredband halva dag men tillslut så hittades det i jackan... aaah varför letade jag inte där från början ^^ Så logiskt egentligen.. involverade till och med mamma, ifall det skulle ligga kvar där sen jag var där sist.. hehe,..

Nu ska jag vakna till lite.. eller hur man ska säga haha :P Är trött, var en snubbe som ringde på dörren nyss och ville sälja tunnbröd men han tyckte jag såg så ung ut så han förstod om jag inte ville köpa några.. eh tack eller vad säger man, kom undan smidigt iaf.. har inga kontanter hemma :P

Ska göra mig iordning nu (vet att jag skrev det förut men det blev liksom inte av) Sen ska jag till kupolen..idag igen ^^ Mathias och Frej är där för julklappsjakt, då hinner jag träffa dem med innan jag åker imorgon, yay :)

see ya lata alligata! hahaha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: