Snickarpartyt

Haha flum

Kategori: Allmänt

Goodmorgon! Minst sagt intressant avslutning på gårdagen också .. ^^ haha den här staden alltså... är man väl vaken så händer det saker har jag lärt mig ;)
Nä men Andreas och jag bestämde oss för att träffas ett tag, han skulle komma och hämta mig.. det gjorde han iofs också :) haha direkt när jag satte mig i bilen sa han att det i stort sett bara är tidsfråga innan bilen lägger av ..Halvvägs hem till honom så blir det nåt fel på bilen, dvs ingen ström fungerar :P han misstänker att det är nåt med generatorn.. sån gång är det tur att man bor i stan så att man inte behöver lysen på bilen .. ^^ hehe..
Iallafall eftersom fläkten inte fungerar heller så immar rutorna igen och man ser typ ingenting, såg lite småflum ut när han var tvungen att ha huvudet utanför bilen i bitande kyla för att ens se vägen..
Kommer iallafall fram till att dör bilen så kommer den inte starta igen, plus att soppan snart är slut :O så han springer in och hämtar lite grejer men strax efter han kommit tillbaka dör bilen .. hehe så jaa.. stackarn ska ju upp till Härnösand idag så får hoppas att det löser sig för han :) 

För att komma över på ingenting, vilken skillnad på ljudnivå där och här :O här är det värsta spökstaden mot hans område.. både på gott och ont ^^ Har inte vart hemma hos honom på månader men det känns nästan fortfarande som lite hemma.. hemma är nog fel ordval men välbekant då? Med tanke på att jag nästan bodde där ett tag innan jag flyttade upp till Borlänge och den första tiden när jag flyttat upp.. :P

Men men, över till idag, vet att klockan är tidigt så ska till och börja med ta en låång varm dusch för att komma till liv hehe :) Sen blir det disk och försöka få ihop väskan igen (A) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: