Snickarpartyt

Intressant..

Kategori: Allmänt

Skapligt kallt det var ute :O nu har jag kommit hem från stan igen..mötte upp killarna på kupolen, gick runt och tittade på lite kläder och skor..
Efter en stund gick vi ner till stationen istället och satte oss där, vet inte riktigt varför.. mest hamnade där tror jag haha :)
Kul att lyssna på dom två när de går runt och klagar på sina kroppsbyggnader.. haha dom är som två tjejer.. ena vill gå upp i vikt och den andra ner, alltid nåt fel :P

Bussresan hem var typ lika intressant den :P först åker bussen åt fel håll men istället för att köra in på en annan gata som går runt och tillbaka så ska han krångla sig in på sibyllas parkering, backa och försöka vända..smidigt ;) haha och en kille bakom sitter och diskuterar med tjejen bredvid.. "Men ja, han kanske blev sugen på korv..eller kanske en hamburgare" hahahaha lät så himla skönt klockrent! :D
Så när han väl kommit runt så fungerar inte stoppknapparna i bussen så samma kille skriker igen "Vi plingar här bak! snälla stanna" hahaha.. som tur skulle de till samma ställe som mig så jag slapp skrika själv (A)

Oh my,. kommer sakna Borlänge de här veckorna.. allt knas och speciellt alla bra människor här runtomkring..

Kommentarer

  • Elisa säger:

    Jag kommer sakna dig :D Men vi ses efter jul :D Ha en riktigt god jul iaf :D

    2009-12-23 | 20:15:10
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: