Snickarpartyt

Labbar

Kategori: Allmänt

Jaha nu har jag vart på föreläsning, vart mer om historia än det  riktiga ämnet känns det som.. nä men uppbyggnad och saker som ska tänkas på inför våran tenta sen då vi ska göra en multimediapresentation..herregud jag har ju missat alla laborationer hittills.. men dock nu så har jag fixat in mig i grupp 3 istället, var inga problem :) så jag gör de två senaste på fredag och nu sitter jag i skolan och ska göra övningslaben hade jag tänkt.. Får se hur det går ;) Har  ont i huvudet, tror det beror på stress =/ Känns som att allt bara knasar ihop sig..kommer aldrig klara de här två kurserna :S vill hoppa av skolan nu!
Btw ovant att sitta vid mac-dator :P haha.. blir helt virrig med alla kommandon .. var ett tag sen jag satt här minsann.. nu ska jag se hur det går att lösa labben så jag får komma hem och äta nån gång.. ^^ Härrrå

Kommentarer


Kommentera inlägget här: