Snickarpartyt

Mår katastrof

Kategori: Allmänt

Seriöst.. slå en klubba i mitt huvud på en gång eller nåt.. jag vette tusan vad som hände.. la mig efter filmen men vaknade snart av att jag mår fruktansvärt illa :S hemsk magvärk, huvudvärk och allt snurrar ..så de senaste timmarna har jag typ legat förlamad och stirrat i sängen ^^ :S aaah jag har inte mått så här piss på lääääänge..vet inte när.. har inte fått nån sömn heller så just nu känner jag mig katastrof :(

Kändes som att mtv försökte trösta mig där ett tag med att spela bulletproof och whatchasay efter varandra .. wee :) har velat höra bulletproof i evigheter nu känns det som haha! Lite svårt att påverka radio och tv.. men men, Nu kan jag ju uppenbarligen sitta upp vid datorn så det kanske är någon slags positiv vändning.. snurrandet har lagt sig lite så .. jaa.. när smärtan ger sig ska jag försöka sova.. som att jag inte gjort det hela natten 8-) tss

Vad äre för elak bacill jag råkat ut för? :O

Kommentarer


Kommentera inlägget här: