Snickarpartyt

Omvänt dygn

Kategori: Allmänt

Godmorgon allihopa, nu är jag tillbaka ^^ vet inte om jag känner mig särskilt levande dock.. hehe.. blev lite omvänt dygn..har suttit uppe hela natten och fixat på en grej.. kom i säng halv 9 imorse.. :O Vet inte när jag var vaken ett helt dygn sist.. (A) Men det är inget som kommer att ställa till problem så dont worry :) Lite mer sliten än vanligt bara ^^

Funderar på att gå upp och fixa iordning mig.. haha jag duschade och så innan jag la mig så slipper det nu (A) Jag är cp..Om allt går vägen så ska jag till Falun senare..ingen skola idag Men det är hög tid att sätta igång med projektarbete nr2 och ännu mera flashpluggning, samt xhtml/css pluggning och skriva powerpointsida till projekt nr1.. Ja hörrni låter det som att jag har tid att vara ledig egentligen?

Lär gå till posten med innan det är för sent att betala räkningen.. inte så förtjust i förseningsavgifter :P hehe :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: