Snickarpartyt

röjning med matte

Kategori: Allmänt

Kvällen blev inte så tråkig som jag trodde ändå.. först skulle jag till Falun, sen skulle jag inte till Falun.. ^^ hehe.. men iaf, så fick jag sms om att matte var i stan på genomresa med sin lastbil :) Så jag träffade honom på kupolen där vi gick runt en sväng.. spenderade mesta tiden på Jula ^^ hehe.. (Nu är jag där med dom där jävla smileysarna iaf!)
Skulle skriva att vi tittade på gulliga fiskedrag, så nu har jag skrivit det med :P
Gick runt lite till och sen blev han hungrig och jag törstig så vi gick ut till lastbilen, stod där ett tag innan vi åkte till Burger King och käka lite :) Sen skjutsade han hem mig och helt plötsligt när vi närmar oss så skriker han ut "JA MEN HÄR HAR JAG JU VARIT FÖRR!" och det visade sig att medan han väntade på att jag skulle ta mig till kupolen har han stått alldeles i närheten på parkeringen och väntat på mig :O Skulle vi vetat det skulle han ju kunnat hämta mig direkt haha :P där ser man så det kan bli.. ^^

Nu på kvällen ringde pappa med inte så roliga nyheter dock =/
Men ja, nu ska jag snart krypa ner i sängen och sova.. så att jag inte försover mig imorgon som jag gjorde idag..

Kommentarer

  • Elisa säger:

    Bra att ni haft det trevligt :D

    2009-12-09 | 22:40:56
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/
  • Sazzo säger:

    Låter mycket trevligt att träffa matte :)

    Inge bra att du fick dåliga nyheter dock ..:(

    2009-12-10 | 11:38:49
    Bloggadress: http://sandriizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: