Snickarpartyt

Sanningen är den..

Kategori: Allmänt

Jaha, psykologiföreläsning, han var rätt kul att lyssna på och det är ju intressant ämne.. men att få reda på att vi har tenta också, och är beroende av typ kursernas viktigaste bok, som jag inte ens vet om jag har :O Tror dock att den ligger i lådan bland de andra.. Elisa intalar mig att jag har köpt alla så jag litar på henne ^^
Hero dök upp till föreläsningen också :) kul överraskning..

Men okej, sanningen är faktiskt den nu att jag håller på att flippa ur totalt! av alla ställen, på alla bussar så ska Johan åka samma buss som mig..! den sista människan jag vill träffa just nu.. Alltså man borde egentligen tänka igenom hur man ska bete sig när man träffar på ex som vart så jävla onödigt taskiga mot en.. Ska man vara snäll? glad? arg? ledsen? Ska man vara som vanligt, glad och öppen istället för att behöva bitcha upp sig i onödan? tror inte att man tjänar på att vara sur.. samtidigt så finns det ingen människa just nu som gör mig lika arg.. Lätt att säga att man släppt det, javisst! men besvikelsen ligger ändå kvar nånstans däri fortfarande..

Nu ska jag lugna ner mig, eller nej det ska jag inte alls det.. jag ska ta vara på de här känslorna och städa järnet! nu är klockan inte mycket och det betyder att jag får dammsuga, tack för mig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: