Snickarpartyt

Ska ha!!!!

Kategori: Allmänt

Oh my.. har ni nåt kul för er? Jag är trött och uttråkad.. tror jag ska mysa ner mig i sängen ikväll framför tvn..eller spela lite tv spel kanske ^^
Idag har jag vart i skolan, nähä ;) Fy fan vilken dryg flashlabb! alltid så svårt att hänga med när han babblar på hit och dit.. tryck här tryck där.. men det gick tillslut, Elisa och jag gick innan sista labben, gick till kupolen och tittade på julklappar och sånt.. bara för att vi kör julklappsfri jul så är det massor jag vill ha.. ni vet de där jet set klockorna? Den gula med glittrande stenar.. jag är som ett litet barn, vill ha vill ha vill ha!!!!!!!!! SKA HA snarare! :O

Jag lär ju också spara ihop pengar till ny dator, hur länge överlever man utan ljud.. utan musik.. :'(
Och mobilen vill jag ha ny också..! AAAAH vad allt kostar .. kostar skjortan alltihop

Elisa och jag gick till McDonals och käkade.. slutade med att vi satt där i närmare 3 timmar! :O Fråga inte hur, tiden gick och han som städade typ skrattade åt oss.. kanske för att vi satt kvar så länge? :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: