Snickarpartyt

Skummaste drömmen ^^

Kategori: Allmänt

Har jag berättat om min helt otroligt knäppa dröm jag hade inatt?:O har inte glömt bort den än så jaa.. varför inte skriva ner den haha..

Började med att vi skulle ha lektion i Sala och Johanna gick helt plötsligt i våran klass.. så vi skulle gemensamt några stycken i klassen passa ett tåg till sala från borlänge.. Men nånting hände på vägen så att vi missade tåget..Istället bestämde vi oss för att ta "genvägen" förbi uppsala där Johannas bröder bodde i nån rolig studentkorridor.. hon ville träffa dom så vi åkte dit.. Där sprang jag runt i konstiga korridorer och letade efter en toalett med lås.. men det fanns inga :O träffade istället på Heidi och Spencer (från the hills om någon mot förmodan skulle missat det) Dom var sena till sitt bröllop och de letade efter en fotograf.. jag fick jobbet.. :S :P
Så där sprang vi allihopa runt.. tog kort på allt och inget tills vi kom fram till att shit tåget till sala går snart så vi var tvugna att skynda oss till stationen.. Heidi och Spencer följde med och på nåt sätt fick jag för mig helt plötsligt att  jag glömt fota själva bröllopet =/ Aja.. vi sprang till stationen och hann precis med tåget till sala.. dock bara halva gruppen! :O De andra vet jag inte vart de tog vägen.. Iaf så på tåget så dog Heidi och jag försökte få liv i henne igen.. hm.. vet dock inte om jag lyckades.. för mitt i allt så stannade tåget och sen vaknade jag :O

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Ja, du är inte klok! Kul att jag fick min vilja igenom och dra med hela gruppen till Uppsala

    2009-12-12 | 19:00:31
    Bloggadress: http://makeupjunkie.blogg.se/
  • Nina säger:

    Haha ja du kanske mutade oss med nåt eller så :O

    2009-12-12 | 20:14:48

Kommentera inlägget här: