Snickarpartyt

Smittad!

Kategori: Allmänt

Oj dagen har gått fort, ändå har den känts lång :O har suttit i skolan hela dagen med Elisa, vi har kämpat på med hemsidan.. fick pratat med Hans och fick veta att css inte alls är nödvändigt att använda till projektet, wiho! lovely! :D Så det gick ju lite bättre framåt då :)

Efter vi blivit klara för dagen så följde Elisa ner mig för att jag skulle vaccinera mig.. herregud! det var nästan hemskt att gå in där :O Själv för det första, Elisa väntade utanför.. och när jag kommer in så är det först typ tre pers som hoppar på mig och ger mig papper.. sen leds jag in i själva salen där massor av träbord står uppställda med trästolar :S stora gula nummerskyltar och en läskig sjuksköterska vid varje bord med sin korg med sprutor framför sig :S "min" sköterska var trotsallt rätt snäll ändå:) försiktig så det uppskattar jag väldigt! Vissa som tar sprutor är helt galna :P haha!
Så ja, får se om det var värt det nu då.. tror inte jag skulle blivit sjuk ändå så.. men då slipper jag tänka mer på det.. inom ett dygn ska jag ha blivit sjuk om jag nu ska bli det av vaccinet och än så länge ett par timmar efter känner jag mig fortfarande som Nina :D

Nu ska jag pumpa madrass.. Pappa ska sova hos mig inatt, han är på julbord.. så det är väl min uppgift som värd att fixa sovplatsen :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: