Snickarpartyt

Städning, film och finbesök

Kategori: Allmänt

Jag har gett upp städningen nu, jag har kommit fram till att jag har alldeles för mycket saker så oavsett hur mkt jag än stuvar om allt så ser det ALLTID stökigt ut =/ men jaa.. hoppas att det går bra imorgon ändå ^^ hehe..
Jag kanske inte har sagt ens vad som gäller imorgon? :O ^^ Det är nämligen så att jag får finbesök av Elisa, Edvin och Markus.. vi ska gå på bio och se Luftslottet som sprängdes :) yay jag har längtat efter den filmen sen jag såg de andra två! :O :D hoppas den här är lika bra.. sen har jag ju filmen som jag la över från Hero, The ugly truth som antagligen kommer tittas på senare när vi dragit hem till mig :) och så ska killarna spöas i pictonary igen! får se hur det går när vi nu bara är två i laget, sist i Gävle var vi ju trotsallt tre (A) haha :)

Nu då? Jo jag hade tänkt poppa lite popcorn och titta på Eurotrip :) Elisa pratar ofta om den filmen och det var sjukt längesen jag såg den så jag måste uppdatera mig lite ;) hehe..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: