Snickarpartyt

Städning i alla rum?

Kategori: Allmänt

Pappa var hit en sväng, hämtade upp sina matlådor, tyvärr tomma (A) haha :P och så lämnade han av min resväska .. så nu kan jag börja packa inför jul och nyår.. :) Eller ja.. kanske inte gör det nu, får nog ta en tvättruna innan dess kanske..
Känner mig sjukt galet trött.. så där som jag alltid brukar bli runt den här tiden på kvällen.. jag har fått in en dålig vana att sova en stund på kvällen.. kanske därför jag sitter uppe sent så ofta.. men ikväll ska jag tvinga mig själv att vara vaken, får hålla mig ifrån sängen bara :P haha.. :) ska nog börja med att röja lite här hemma.. ett rum i taget så har jag snart gjort allt till helgen.. Då tänker ni, hallå Nina du har ju bara ett rum.. ;) sant.. :D men jag syftar på kök, "stora rummet", hall och toalett.. :P
Ska nog leta fram min mp3 så att jag får lite musik att städa till.. gammal musik men ändå nåt som låter, annat än tvn hehe..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: