Snickarpartyt

Stora armbandsklockor

Kategori: Allmänt

Någon mer som lagt märke till hur stora armbandsklockor börjar komma fram alltmer? När jag köpte min var det åååh va stooor en sån kan man ju inte gå med.. värsta väggklockan på armen.. nu börjar det bli många som shoppar liknande modeller.. fan! Nu måste jag ju köpa nåt annat som bräcker det :O Jag vet vad jag vill ha så jaa om jag hittar det, då ni då kan ni ju drömma om att kunna härma mig igen ;)

Kom ihåg det sen när alla går runt med en väggklocka på armen..Nina var först! :O :D haha

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Nu vill jag inte förstöra glädjen eller så...men jag fick min på studenten. Så atteeee....

    2009-12-07 | 22:44:28
    Bloggadress: http://makeupjunkie.blogg.se/
  • Nina säger:

    Men du räknas inte :O

    2009-12-07 | 23:02:44

Kommentera inlägget här: