Snickarpartyt

Torsdag

Kategori: Allmänt

Nämen jag kunde ha legat och sovit den här tiden nu ^^ De har lagt upp grejer på schemat iaf så kan inte komma åt datorn förrän efter tre.. hm okej.. men då blir det att städa lite hemma först istället :) om jag orkar (A) plocka undan kläderna är iaf ett måste! Lovar att skillnaden kommer bli stor bara tack vare det :P

Har ni själva sovit gott? Jag har drömt ganska konstigt om lite olika saker =/ ^^ men men..
Ser det inte lite extra kallt ut idag utanför fönstret? :O Har inte vart ute än men frosten ligger kvar.. tyvärr ingen sol idag .. men det här är ju Borlänge och det finns inte så många solstrålar som kommer igenom här ;)

Kommentarer

  • Sazzo säger:

    Tack jag har sovit bra inatt, men vaknade suuupertrött så sov väl inte tillräckligt länge i guess :P Ingen sol i Västerås heller, de är näästan så att de snöar pyttepytte microsmå snöflingor. De känns mot ansiktet när man går ut och de är lite liite vitt på backen :P Men man får glädjas över de ändå tycker jag. Hoppas städningen går bra och för att peppa dig lite kan ja ju säga att man faktiskt blir väldigt mycket gladare efter man städat :P För då känner man sig duktig och så luktar de mycket godare hemma och så behöver man inte gå runt saker som ligger på golvet. ;D Så kom igen nu haha

    Förresten ska jag berätta en ganska viktig sak för dig och tjejorna senare..inte idag, men lite senare i veckan eller början på nästa förhoppningsvis. :)

    Harekanin Ninos!

    2009-12-03 | 12:07:17
    Bloggadress: http://sandriizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: