Snickarpartyt

Värre än svininfluensan!

Kategori: Allmänt

Nu börjar klockan bli mycket :O jag är fortfarande frisk vet ni vad! hehe :) ingen konstig känsla what so ever.. så det är ju bra..
Har inte gjort så mycket ikväll.. sörjer över att mitt ljud på datorn inte fungerar :O:( Hur ska jag överleva det här.. det är ju värre än svinis ju.. :( :( :(

Pappa har landat efter julbordet också.. han verkar nöjd men trött.. så imorgon har jag personlig väckarklocka så risken att försova mig är nog väldigt liten.. ! :P Imorgon är det heldag i skolan med labbar för hela slanten, sen får vi se vad som händer.. :)

Nu är det iallafall dags för att hoppa in i duschen.. sen ska jag krypa neroch sova.. bra att ha nån här på kvällen med för då kommer man i säng i tid :) haha.. Nattinatti på er! sov gott :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: