Snickarpartyt

En liten vändning?

Kategori: Allmänt

Jag tror att jag drömmer! hehe nä men Johanna hade nåt stort att meddela på msn ^^  det finns tydligen en vänlig själ som vill satsa här ute i Möklinta :O det trodde jag aldrig!
ett litet utdrag från msn:


Melin! säger:

Jag glömde berätta en sak!


•๋● Nina säger:

vadå?


Melin! säger:

Det ska öppna en "restaurang" i bygdegården


•๋● Nina säger:

va omg hur hade dom tänkt att de skulle gå runt?


Melin! säger:

Mylens Take Away heter det, mesta dels Thai mat!


•๋● Nina säger:

thai också.. herregud


•๋● Nina säger:

det blir intressant


Melin! säger:

Tycker att det låter roligt jag!


Melin! säger:

49 kronor för varje rätt, inklusive mat


Melin! säger:

Nej men, dricka menade jag


•๋● Nina säger:

haha inkl mat :O  fan va bra

De öppnar tydligen på torsdag och jag citerar Johanna som tycker till om hur menyn verkar,  "skitgott rent ut sagt!"
Kom hit och testa vet jag :D   2 för 1 första dagen ;)
 hoppas det går bra för dem :)

Kommentarer

  • Johanna svarar säger:

    Vi kan ju annars bli deras stammisar!

    2009-07-20 | 19:15:08
    Bloggadress: http://makeupjunkie.blogg.se/
  • Nina säger:

    Självklart stammisar! :O

    2009-07-20 | 23:27:15
  • Elisa säger:

    ahah vad roligt xD

    2009-07-21 | 21:27:43
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: