Snickarpartyt

Falubil

Kategori: Allmänt

Haha kan man göra annat än att gilla "Det nya landet" Serien ni vet om Ali och Massoud som tar sig genom Sverige.. så sköna dom är alltså :P klockrena kommentarer.. !
Och jag vill också ha en röd bil med vita "knutar" :D För allt i Sverige är ju Falu ;) Även Falubil.. haha :D

Nej nu börjar det bli sängdags, dock inte trött .. men orkar inte sova bort halva dagarna som jag gjort de senaste dagarna .. Imorgon blir det Möklinta igen, var inte planerat att jag skulle stanna så här länge i Borlänge som jag har gjort.. men det ska bli skönt att komma hem igen, till katten, kompisar, sällskap och mina kläder! :)
ta fram knottoljan! haha

Kommentarer

  • Elisa säger:

    hahaha ja en falubil låter ju jättefint ;D hahah xD Jag tror jag håller mig till min rosa bubbla eller mini hahaha ;D Men jag tror säkert tränden med falubilar kommer spridas i Sverige ;D och tänk hur det skulle se ut :O En rosa bil bland alla röda falubilar:O Snyggt ;D Jag kommer defintivt sticka ut mig ur mängden;D Och "skära" ut ganska mkt ;D haha

    2009-07-08 | 13:22:53
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/
  • Nina säger:

    Haha jadu Elisa, en rosa bil i den röda samlingen..det kommer att skära sig! ;) men det blir bra :D

    2009-07-08 | 16:49:54

Kommentera inlägget här: