Snickarpartyt

Goodmorning!

Kategori: Allmänt

Jag har drömt väldans konstigt, nåt med festen ikväll och om nåns ex hit och dit :S Men det roliga var att samma låtar hela tiden snurrade runt, haha! det är de två låtar jag lyssnat mest på under de senaste veckorna i och för sig.. :P det kan ha ett mönster..
De låtarna är
Keri Hilson, Ne-Yo & Kanye West - Knock you down
Rise Against - Behind closed doors
(Kanonerslåtar, lyssna på dom!! :) )

Jaha nu när jag ändå är uppe så ska jag väl hoppa in i duschen på en gång så att man får lite energi, sen ska jag till affären och köpa potatissallad och leta igenom garderoben efter kläder till ikväll ^^

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Ha på dig det du hade igårkväll! De var naaaaajs

    2009-07-10 | 11:03:31
    Bloggadress: http://makeupjunkie.blogg.se/
  • Nina säger:

    haha vi får se, vi får se.. :P

    2009-07-10 | 11:12:48
  • Elisa säger:

    Hoppas kvällen blir skoj :D

    2009-07-10 | 18:43:26
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: