Snickarpartyt

Hemma igen

Kategori: Allmänt

Yees då har jag kommit hem från Melins hus ^^ de såg förresten ut att ha roligt på dansen inne i Möklintagården ;) man hörde musiken ända ut.. hehe.. inte min typ av musik men iaf, såg ut att va rätt mycket folk så det är ju roligt för dem...
Pannkakorna blev bra idag faktiskt, jag har misslyckats de senaste gångerna med min smet men idag fick de flesta färg i alla fall!
Dom blev gooda :)

Hos Johanna, ja vad gjorde vi .. vi spelade TV-spel.. jag var inte så bra på Donkey Kong (Stavningen?) jag tänkte hitta på en ursäkt men får helt enkelt erkänna att jag inte var till någon större hjälp haha..
Sen efter det så poppade vi popcorn, Johanna introducerade mig för poppning i kastrull :O ;) Har aldrig vågat mig på det tidigare .. Men det gick bra, hon e proffs ;)
Vi spelade Backpacker (Sällskapsspelet) Det var roligt och vi borde ha blivit lite smartare nu med tanke på alla frågor man svarat på .. vi hann bara igenom två städer, London och Barcelona, vi vann en stad var så det blev oavgjort.. ^^
Vi gick även igenom lite inför imorgon, då vi ska på grillträff, fest.. vad man nu ska kalla det :P Hos Lovisa, verkar vara rätt många som kommer dit, men det blir nog kul :) vet dock inte vad jag ska ha på mig, min jacka hinner jag nog inte få imorgon innan jag åker..

Jennie kommer hem imorgon :) blir här över helgen, det blir kul.. lite mer liv i huset hehe :) Pappa jennie och jag, som på gamla goda tiden ^^



Den enögda banditen ;) (A)
 Jag försökte härma ett får jag hittade, jag lyckades bra :D

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Fulare bandit får man leta efter! Hoho

    2009-07-10 | 08:29:12
  • Johanna säger:

    Du och fåret är som gjorda för varandra

    2009-07-10 | 11:04:21
    Bloggadress: http://makeupjunkie.blogg.se/
  • Elisa säger:

    verkar roligt det där :D

    2009-07-10 | 18:42:39
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: