Snickarpartyt

Jobbig natt!

Kategori: Allmänt

Usch vilken jobbig natt jag har haft! Hela kvällen går och jag mår inge konstigt på nå vis.. så när jag ska lägga mig och sova börjar jag frysa nåt så fruktansvärt =/ så jag kryper snabbt under täcket! Börjar må illa, det blir bara mer och mer men det kändes ändå bättre när jag satt upp.  Tillslut gick det dock inte att hejda illamåendet längre, kändes som att hela magen vränger sig ut och in så jag fick springa till toaletten (tur att man har en liten lägenhet haha) ändå fick jag stanna i hallen för ett "hulk-stopp" HAHA lucky me så kom det inget så jag hann precis ta mig till toaletten, hulk hulk hulk *magen töms med rasande fart* Efter en stund vågade jag mig tillbaka upp i sängen, laddade med en hink nedanför precis som när man är liten utifall att :D aaw.. ^^ man vet ju aldrig.. men hur som helst, krafterna tog slut så jag somnade tillslut och nu mår jag bättre, förutom att jag är dödshungrig! :O antar att magen är tom just nu :P hehe..

Så jag vaknade lite senare imorse, massa trött.. väntar på att den där ventilationsgubben ska komma nån gång så jag slipper vänta på det!
men nu ska jag väl hoppa in i duschen och fixa iordning mig, sen ska jag fortsätta plugga och gå ut på en presentjakt igen I guess.. =/
Vi höres :)
Hare kanin

Kommentarer

  • jennie säger:

    Trevlig beskrivning du hade där.. :P

    2009-07-02 | 14:27:39
  • Nina säger:

    Haha jag vet, du skulle inte ha läst ;)

    2009-07-02 | 19:43:03
  • Elisa säger:

    Haha det var detaljerat och bra ;D hahha bra att du mår bättre iaf :)

    2009-07-02 | 23:30:45
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/
  • Johanna säger:

    Blääää

    2009-07-03 | 09:49:35
    Bloggadress: http://makeupjunkie.blogg.se/
  • Nina säger:

    Hahahah det är så roligt att ni läser fastän ni märker ganska snabbt hur/vad jag skriver :D

    2009-07-03 | 10:55:26

Kommentera inlägget här: