Snickarpartyt

Kvällen min

Kategori: Allmänt

Jag är trött! jag vill sova.. har varit ute i timmar ikväll.. jag tror det i alla fall, den var runt 6 när jag gick ut och 20.46 när jag kom hem igen ^^
Vad har jag gjort ute då? Ja jag har väl inte gjort nåt speciellt, strosat runt stan.. såklart börjar det regna och jag har varken paraply eller tröja med mig så jag blir ganska blöt, hittade inget bra regnskydd ^^ Bestämde med Ade att vi skulle träffas, han skulle till maxi så det passade bra längs min väg :P fick sitta och vänta på honom tills det slutat regna, han är rädd för att bli blöt stackarn :) men tillslut kom solen fram igen och vi tog oss till maxi, satt där och pratade ett tag innan vi gick hemåt igen.. Det känns så svårt =/

Jag vet att klockan inte är mycket men nu längtar jag efter att krypa ner i sängen! ska upp och städa imorgon innan jag åker hem men ska sova ut, ingen klocka på ringning imorgon inte! :)

Godnatt godnatt :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: